1. პროექტის სახელწოდება: მთაწმინდა
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონის ისტორია
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მეტ ინფორმაციას მიიღებენ როგორც მთაწმინდისა და პანთეონის,ისე მწერლების,პოეტებისა და საზოგადო მოღვაწეების შესახებ; პროექტი ხელს შეუწყობს წერის, ზეპირმეტყველებისა და შემოქმედებითი უნარ–ჩვევების განმტკიცებას, გამოუმუშავდებათ კვლევის, საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარები.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა მოიძიონ დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით ინფორმაცია მთაწმინდის შესახებ, ისაუბრონ მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონის დაარსების შესახებ, წარმოადგინონ პანთეონში დაკრძალული გამოჩენილი პიროვნებების მოკლე ბიოგრაფიული მონაცემები, დაწერონ თხზულებები, მოიძიონ მთაწმინდისადმი მიძღვნილი ლექსები, შეგროვებული მასალის მიხედვით შექმნან სტენდი, ფოტოალბომი,გააკეთონ ჩანახატები.
5. მონაწილეთა ასაკი: IX კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: თხზულებები, პრეზენტაცია, სტენდი, ფოტოალბომი, ნახატების გამოფენა, მასალების ინტერნეტში განთავსება
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დამხმარე ლიტერატურა: საინფორმაციო ტექსტები, ისტორიული წყაროები, საენციკლოპედიო სტატიები; ინტერნეტი
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): თემის შერჩევის შემდეგ კლასი დაიყოფა 5 ჯგუფად (მიზნობრივი გადანაწილება). თითოეულ ჯგუფს მიეცემა განსაზღვრულ დროში შესასრულებელი დავალება. აქტივობები: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით, შემოქმედებითი წერა,ჩანახატების შესრულება, პრეზენტაცია, ისტ–ის გამოყენება,სტენდისა და ფოტოალბომის შექმნა, ინტერნეტში მასალის განთავსება.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მოსწავლეებს შეუძლიათ დამოუკიდებლად მასალის მოძიება (ისტორიული ფაქტები, მკვლევართა მოსაზრებები); მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება –გაანალიზება – პრესის, ელექტრონული ტექსტების წაკითხვა და შეფასება; თხზულების დაწერა კონკრეტული თემის ან საკითხის შესახებ, რომელშიც მოიყვანს საკუთარი შეხედულებების დასასაბუთებლად სათანადო არგუმენტებს; განმარტებითი ხასიათის ტექსტის დაწერა, სადაც გამოიყენებს სხვადასხვა ბეჭდურ თუ ელექტრონულ ინფორმაციას ( საენციკლოპედიო სტატია, საგაზეთო ინფორმაცია, ინტერნეტი);
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): სოფო ძაგნიძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: sofidzagnidze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: sofodzagnidze.blogspot.com
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონის ისტორია
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მეტ ინფორმაციას მიიღებენ როგორც მთაწმინდისა და პანთეონის,ისე მწერლების,პოეტებისა და საზოგადო მოღვაწეების შესახებ; პროექტი ხელს შეუწყობს წერის, ზეპირმეტყველებისა და შემოქმედებითი უნარ–ჩვევების განმტკიცებას, გამოუმუშავდებათ კვლევის, საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარები.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა მოიძიონ დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით ინფორმაცია მთაწმინდის შესახებ, ისაუბრონ მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონის დაარსების შესახებ, წარმოადგინონ პანთეონში დაკრძალული გამოჩენილი პიროვნებების მოკლე ბიოგრაფიული მონაცემები, დაწერონ თხზულებები, მოიძიონ მთაწმინდისადმი მიძღვნილი ლექსები, შეგროვებული მასალის მიხედვით შექმნან სტენდი, ფოტოალბომი,გააკეთონ ჩანახატები.
5. მონაწილეთა ასაკი: IX კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: თხზულებები, პრეზენტაცია, სტენდი, ფოტოალბომი, ნახატების გამოფენა, მასალების ინტერნეტში განთავსება
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დამხმარე ლიტერატურა: საინფორმაციო ტექსტები, ისტორიული წყაროები, საენციკლოპედიო სტატიები; ინტერნეტი
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): თემის შერჩევის შემდეგ კლასი დაიყოფა 5 ჯგუფად (მიზნობრივი გადანაწილება). თითოეულ ჯგუფს მიეცემა განსაზღვრულ დროში შესასრულებელი დავალება. აქტივობები: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით, შემოქმედებითი წერა,ჩანახატების შესრულება, პრეზენტაცია, ისტ–ის გამოყენება,სტენდისა და ფოტოალბომის შექმნა, ინტერნეტში მასალის განთავსება.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მოსწავლეებს შეუძლიათ დამოუკიდებლად მასალის მოძიება (ისტორიული ფაქტები, მკვლევართა მოსაზრებები); მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება –გაანალიზება – პრესის, ელექტრონული ტექსტების წაკითხვა და შეფასება; თხზულების დაწერა კონკრეტული თემის ან საკითხის შესახებ, რომელშიც მოიყვანს საკუთარი შეხედულებების დასასაბუთებლად სათანადო არგუმენტებს; განმარტებითი ხასიათის ტექსტის დაწერა, სადაც გამოიყენებს სხვადასხვა ბეჭდურ თუ ელექტრონულ ინფორმაციას ( საენციკლოპედიო სტატია, საგაზეთო ინფორმაცია, ინტერნეტი);
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): სოფო ძაგნიძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: sofidzagnidze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: sofodzagnidze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment